שלום עולם!פעם שניה.

לפני שלוש שנים בערך, אולי קצת יותר, מצאתי את עצמי יוצא לאו(י)ר העולם בעזרת עומר ובאמצעות בלוגלי. בהתחלה,מונע על ידי דרייב כתיבה בלתי רגיל, השלתי מעצמי אלפי מילים ועשרות פוסטים. לאט לאט, כמו בריצת מרתון , הקצב נחלש. על פסח כתבתי, וגם את יום הזיכרון הזכרתי ואפילו על תקופת בין המיצרים קיטרתי. רעיונות שעברו לי בראש, כבר נראו כמו כאלו שקיבלו עיבוד שנה קודם לכן. דברים חדשים כמו העסק המשפחתי שלנו,תפסו לי יותר ויותר את הזמן. למען האמת הרגשתי שקצת מיציתי את עצמי או שהפורמט מיצה את עצמו עבורי (ואגב, כך גם הצהרתי ב"אודות").

והנה היום, בעודי פותח את הג'י-מייל חיכתה לי הודעה עצובה. אתר בלוגלי סוגר את שעריו. האנשים הנחמדים שתפעלו אותו , החליטו ללכת הלאה כל אחד מסיבותיו שלו לא לפני שדאגו עבורינו המשתמשים ובעלי הבלוגים, לאכסניה חדשה ולהעברה מסודרת וקלה (מגיע להם שאפו).

פתאום הבנתי שאם לא אעשה מעשה הבלוג שלי ייעלם לעד בבלוגספירה ונבהלתי. יש שם חתיכת חיים ולא מעט תובנות. לא מזמן ראיתי שכ-20000 איש נכנסו לבלוג שלי לאורך השנים שהוא קיים. לא רציתי שכל ה"מפעל" הזה יילך לאיבוד, אז בהחלט עשיתי מעשה והנה אני אומר שוב "שלום עולם".

אין לי שום מושג מה יהיה הלאה , אבל הידיעה שיש אכסניה למילים ארוכות בעולם של ציוצי טוויטר ואקטים חפוזים של אהבתי/לא אהבתי מעודדת אותי. מא ומעולם אהבתי מילים ואת האהבה הזו אני חולק עם לא מעט אנשים ועם עוד כ-10 מיליון בלוגרים. טוב לפחות זה לא 480 מיליון משתמשי פייסבוק.אז מסתבר שאפשר להגיד שוב שלום לעולם ולהגיח עוד פעם תחת אותו שם, מתוך אותו ראש ואולי גם פנים חדשות ומסיכות חדשות.גוד איוונינג כרכור.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על שלום עולם!פעם שניה.

  1. יעלה הגיב:

    סתם או שלא.. לחצתי על שמך במושבה חפשית והפתעה – כתבת משוה תודה לאל נווווווו
    באמש'ך תכתוב עוד לאמשנה איפה..

כתיבת תגובה

